نقاء ثوب مستشفى 57357

سجل دخولك حتى تتمكن من تسجيل اعجابك بالخبر

نقاء ثوب مستشفى 57357     

 

لما طلعت مجرد إشاعة إن إدارة مستشفى (سرطان الأطفال  57357) ..  حرامية .. وبيسرقوا التبرعات .. ومرتباتهم بالملايين .. طلعت كل الجرايد والمواقع والصفحات والبرامج .. واللى يسوى واللى مايسواش  .. بالهجوم على المؤسسة اللى بنفتخر بيها .. وكنا دايما نقول : ياريت مصر الدولة تكون  زى 57357 ..

وأبتدأ الأقزام برمى الأتهامات  مابين ( أنا عارف أنهم حرامية ــ دول مليونيرات ياآبا  ــ فلوسنا من سنين بتتسرق ــ الدولة موانسة معاهم ــ أنا قلبى كان حاسس  ) ومن ده كتير  قوى ,,

والنهاردة لما ظهرت البراءة بالثُلُث  ماشفناش أى قزم من الأقزام اللى حاولوا هدم هذا الصرح العظيم بالقصد .. أإو بالغباء ..أو بإتباع القطيع .. ماشفناش كلمة أتكتبت أو أتقالت فى الموضوع ده .. وكفاية علينا فساتين الفنانات !!

 لك الله يامصر !!

وفى هذا كتب الدكتور هاني الناظر

((بعد بيان وزارة التضامن الاجتماعي الذي صدر اليوم وبعد عدة شهور من التحقيقات فيما نسب الي ادارة مستشفي سرطان الاطفال من مخالفات مادية والذي اظهر براءة الادارة تماما من كل ما نسب اليها من اتهامات ليس لها اساس من الصحة اصبح من المفروض علي كل من وجه هذه الاتهامات التقدم باعتذار رسمي ينشر في كل وسائل الاعلام المختلفة ومن ناحيتي انتهز الفرصة لأناشد كل انسان يحب الخير لبلدنا الحبيب وكل مؤسساتها الاجتماعية والخيرية ان يتحري الدقة قبل نشر اي اتهامات او اشاعات تمس تلك المؤسسات التي تخدم المصريين وعلينا جميعا الا ننساق وراء اي اشاعات ونقوم بنشرها علي صفحاتنا وفي نفس الوقت ابعث برسالة تقدير وشكر من القلب لكل المسئولين والعاملين بهذا الصرح الطبي العظيم مؤسسة مستشفي سرطان الاطفال التي تخدم وتقدم العلاج للاطفال الذي يعانون من السرطان بأشكاله المختلفة وتحية تقدير واحترام لهم جميعا)) .

 


صلاح ادريس صلاح ادريس
محررين

كاتب صحفى

0  57 0

الكلمات الدلالية

آخر المجبين بالخبر

التعليقات


اكتب تعليقك هنا

اخبار مشابهة

اخبار مقترحة